16 Eylül 2014 Salı

Feyyaz Kurtulus

Adobe PhotoShop CS6 Türkçe Portable indir

Merhabalar arkadaşlar bugün size herkesin dilinde dolaşan bazılarının fotoşop bazılarının potoşop dediği resim düzeltme programının yani Adobe Photosop'un son versiyonu olan Photoshop Cs6 sürümünü anlatacağım...

Resim düzeltme programlarının bence en iyisi olan Adobe Photoshop'un cs6 portable sürümü 2013 te piyasaya çıktı ve bilindik resim düzenleme programlarından daha profesyonel olduğunu kanıtladı...

Adobe Photoshop Cs6 sürümü gerçekten profesyonel çalışmalar yapmamıza ve bir çok işlemi tek arayüzde yapmamızı sağlıyor bir adobe photoshop kullanıcısı olarak Adobe Photoshop Cs5 in piyasada olmasına rağmen beğenmedim ve Adobe Photoshop Cs4 sürümünü kullanıyordum fakat Adobe Photoshop Cs6 çıkınca denemek için indirdim ve eski sürümü sildim...

Adobe Photoshop cs6 ile diğer sürümleri ayıran en büyük etken Video düzenleme araçlarını geliştirmesi oldu bu sayede video düzenlemek isteyenlerde çok güzel efektler ara geçişler projeler yapabiliyor aynı programdan hem resim düzenleyip aynı resimle video yapmak Adobe Photoshop Cs6 ile mümkün...

Adobe Photoshop Cs6 'yı isterseniz indirebilirsinizde hemde Türkçe olarak madem bu kadar açıklama yaptım indirme linkinide eksik etmeyeyim dedim :)

Adobe Photoshop Cs6 Türkçe'dir ve portable yani kurulum gerektirmez...

Adobe Photoshop Cs6 indir;


PROGRAMI İNDİR(Hızlı İndirme)

Link kırılırsa veya bozulursa

Buradan indir

Feyyaz Kurtulus

Yazar: Feyyaz Kurtulus -

2005'ten bu yana süren sanal alem serüveninde edindiği bilgi ve tecrübeleri paylaşan sıradan bir bilgisayar kullanıcısı...

Emailini Kaydet :

23 yorum

yorum yap
Adsız
Admin
2/20/2015 delete

Teşekkürler hocam :)

Yanıtla
avatar
Hackan
Admin
2/20/2015 delete

Birazda dersler verseniz çok iyi olur :d

Yanıtla
avatar
2/20/2015 delete

Ders hazırlayacak vaktim olmuyor malesef :)

Yanıtla
avatar
Ferdi
Admin
2/20/2015 delete

tşk hocam

Yanıtla
avatar
Özlm
Admin
2/20/2015 delete

ilk kez kullanıcam sırf merak ettiğim için indiriyorum :)

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
1/31/2017 delete

Indiremiyorum programi tesadüfen buldum blogunuzu çok begendim 😊

Yanıtla
avatar
1/31/2017 delete

Programı indirebilirsiniz link yenilendi. Bloğumu beğenmenize sevindim :)

Yanıtla
avatar
piwdipi
Admin
2/01/2017 delete

Hocam telefondan indirilirmi acil cevap bekliyorum

Yanıtla
avatar
2/01/2017 delete

Malesef bu program bilgisayarlar için uyumludur ama photoshop programı uygulamalarıda mevcut arayarak bulabilirsiniz.

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
2/02/2017 delete

kadın kimliğini nereden bulacağım

Yanıtla
avatar
2/03/2017 delete

Malesef bloğumuzda bayan kimliğine ait bir paylaşım bulunmamaktadır.

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
4/17/2017 delete

bilgisayara zarar verebilir dio indirirken bişi olmas dimi ?

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
5/15/2017 delete

abi acil bna lazim yaparsan para karsiligindq

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
5/15/2017 delete

abi para karşiliginda

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
5/15/2017 delete

abi para karşiliginda

Yanıtla
avatar
Unknown
Admin
7/20/2018 delete

Usta yapıyomusun sahte ehliyet

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
4/28/2022 delete

Merhaba

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
4/28/2022 delete

5318659222 wasap

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
4/28/2022 delete

05340814672 bana lazim

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
8/23/2022 delete

Hocam yeni tip ehliyet lazım yardımcı olabilir misiniz ?

Yanıtla
avatar
Adsız
Admin
3/17/2024 delete

Kim yapıyor bu işi

Yanıtla
avatar

Yorum yapmak istermisin?