27 Aralık 2014 Cumartesi

Feyyaz Kurtulus

Hayal kurmak hayal oldu...



Hayal Kurmak hayal oldu diyerek başlayalım ıhm ıhm efendim hayal kurmak insanoğlunun farkında olmadan en çok bağımlı olduğu uyuşturucudur.Bazı insanların umutla hayata sarıldıkları, bazı insanların ise olmayacak bir hayale bağlanıp gerçekleşmeyeceğini anlayınca hayata küstükleri bir olaydan bahsediyoruz.Zaman zaman sıçarken bile para ödediğimiz  bu devirde hayal kurmanın argo tabirle beleş olması insanların mutlu olmak için birinci alternatifleri olmuştur,düşünsenize parayla pulla yapamadıklarınızı sadece bir düşünceyle gerçekten yapmışcasına mutlu olmak bu gerçekten süper bir güç.

Efenim hayaller 3'e ayrılır;

1- İlerde olacak inşallah dedirten hayaller.
2- Bir umut belki olur dedirten hayaller.
3- Boşuna beynini yorma NAH olur dedirten hayaller.

Sırayla hepsini örneklendirmek gerekirse;

Mesela X kişinin sevgilisiyle evlenme hayali kurması ilerde olacak inşallah dedirten hayaller sınıfına giriyor.

X kişinin sınıfın en güzel kızını ayarlayıp evlenme hayali kurması ise Bir umut belki olur dedirten hayaller sınıfına girer.

X kişinin Adriana Lima ile evlenme hayali kurması Boşuna beynini yorma NAH olur dedirten hayaller sınıfına örnek gösterilebilir.

Efenim öyle veya böyle her insan değişik değişik hayalleri vardır, mesela sarışın kızımızın  hayali ince dudaklarının estetik durmadığını düşündüğünden estetik yapmakken diğer bir kızımız hayali hayatın yükünü kaldıramadığı için yataklara düşen annesine daha iyi bakabilmektir. Küçük Onur'un hayali doğum gününde babasının ona playstation alması iken küçük Mehmet'in hayali eve giderken elinde kalan son mendilleri satabilmektir. Popüler bir arkadaşımızın hayali yeni çıkan spor otomobili almak iken diger bir arkadaşımızın hayali işten kovulduğu için külüstür arabasını uygun bir fiyata satıp ailesini bakabilmektir.

Dünya dönüyor insanlar hayal kuruyor ve ben neyi farkettim biliyormusunuz ? Ben hayal kurma yeteneğimi kaybetmişim. Bugün uzunca bir düşündüm ve kendimi ona adayacağım bir hayalim olmadığını farkettim. Ama umutsuzluğa kapılmadan yeni bir hayal kurdum şuanki hayalim kendimi ona adayabileceğim bir hayal kurmak şimdilik bu hayalimin peşinden koşacağım. Ve siz ! gerçekten kayda değer bir hayaliniz varsa umutsuzluğa ve etrafınızdaki olumsuzluklardan etkilenmeyin hayalinizin peşinden koşun.

Yazımı güzel bir söz ile tamamlamak istiyorum ölü ozanlar derneği filminden kuyduğum kimin söylediğini bilmediğim bir söz. (hemen sırıtmayın bilmiyorum işte istesem google'dan bakar adını yazar ne kadar kültürlüyüm havasına girebilirdim ama bu sizi değil kendimi kandırmak olurdu)

Herneyse Söz Gelsin... Dıııııııttttt.

Vakit varken tomurcukları topla. Zaman hala uçup gidiyor ve bugün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir...

Feyyaz Kurtuluş Yaşar Kurt - Ver bana düşlerimi dinlerken yazdı...

Feyyaz Kurtulus

Yazar: Feyyaz Kurtulus -

2005'ten bu yana süren sanal alem serüveninde edindiği bilgi ve tecrübeleri paylaşan sıradan bir bilgisayar kullanıcısı...

Emailini Kaydet :

2 yorum

yorum yap
Sinem
Admin
12/30/2014 delete

Çok güzel bir yazı olmuş yazılarını takip ediyorum :)

Yanıtla
avatar
12/30/2014 delete

Teşekkürler sinem beğendiğine sevindim :)

Yanıtla
avatar

Yorum yapmak istermisin?